Om företaget
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 400 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa... Visa mer
Om företaget
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 400 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.
Dina arbetsuppgifter
Är du en driven och orädd person som brinner för hållbarhet och vill vara delaktig i att bygga ett företag med stora planer?
I så fall är det kanske du som blir vår nya kollega!
I takt med företagets utveckling söker vi nu en Office Coordinator som gillar att jobba brett och tar sig an nya utmaningar för att hjälpa företaget framåt.
I din roll kommer du ha varierande arbetsuppgifter vilket kan innebära allt från att stödja VD och chefer med regelbundna uppgifter, inköp, lättare ekonomi och beroende på vilken kompetens du har med dig även till viss del HR-relaterade arbetsuppgifter.
För att fullt ut trivas i rollen krävs det att du känner dig bekväm med att jobba med flera saker samtidigt, samt har lätt för att hantera snabba förändringar.
Du blir anställd av oss på Premier och arbetstid är i nuläget måndag till fredag klockan 8–17. Tanken med rollen är att du vid senare tillfälle kan anställas av Ekoligens, så här finns alla möjligheter till att vara med och påverka allt eftersom vi växer som bolag. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenheter av en koordinerande roll och/eller ett administrativt jobb där du var ”spindeln i nätet”.
Som person gillar du ordning och reda, är serviceminded, trygg i dig själv, positiv, lojal och har inga problem med att jobba självständigt. Du är drivande i din roll och bygger goda relationer både internt och externt genom att vara lyhörd och lösningsfokuserad. Här handlar det om att kunna hålla många bollar i luften och kännas sig bekväm med detta. Du har en god kommunikativ förmåga i kombination med ett ödmjukt kravställande och prestigelöst sätt att vara. Ingen uppgift är för liten eller för stor för dig och du arbetar metodiskt och tar uppgifter i mål.
Du har slutfört gymnasium och om du har en eftergymnasial utbildning är det ett plus, men inget krav.
Du är van att använda svenska och engelska professionellt i både tal och skrift. Affärsspråket är ofta engelska och kommunikation med VD sker på engelska. Du har goda kunskaper i Officepaketet då detta krävs för att klara av alla delar av jobbet.
Vidare har du även körkort B, vilket är ett krav.
Om oss
Låter det intressant?
Då ser vi gärna att du skickar in en ansökan redan idag! Har du frågor, så tveka inte att ringa områdeschef Ivo Skiljo 0707-85 86 21. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 30 juni. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!
Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.
Om Ekoligens
Ekoligens erbjuder dig ett arbete i en entreprenöriell miljö och en spännande utvecklande resa på ett företag som har en ny stark miljövänlig produkt. Ekoligens är inne i en starkt expansiv fas där din insats kommer att göra skillnad. Placeringsort är Kungälv där också den 8000 kvadratmeter stora produktionsanläggningen finns. För mer info se www.ekoligens.se.
Visa mindre